FAQs

Frequently Asked Questions


Op welke manieren kan ik betalen? Online bestellingen die je thuis of bij een DHL afhaalpunt laat bezorgen kun je betalen met IDeal, Paypal, standaard bankoverschrijving. Kan ik met een VVV bon betalen? Nee. Is achteraf betalen mogelijk? Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.
Mijn betaling is mislukt Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn betaling mislukt meerdere malen

Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.
  • Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
  • Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
  • Is je paypal account wel vrij om betalingen te verrichten?

Geen oplossing kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op.
Het bewijs van je online aankoop is je factuur. Deze versturen wij altijd als bijlage in de e-mail van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in jouw account zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden.

Ik kan het BTW nummer van mijn bedrijf nergens invullen tijdens het bestellen?

Hifistudio79 richt zich normaliter op de particuliere consument, oftewel business-to-consumer (B2C). Wij hebben geen business-to-business (B2B) salesproces in onze webshop verwerkt. Als bedrijf een aankoop doen, dat kan maar neemt u dan even contact met ons op via de contactpagina. U ontvangt dat een handmatige factuur van ons. Dit geldt ook voor aanvragen (intracommunautair) via de organisatie VAT-free. Het is voor ons niet mogelijk via de webshop de BTW-teruggave - en de bijbehorende administratie - automatisch en digitaal te documenteren.

Kan mijn BTW-nummer vermeld worden op de factuur?

dat kan, maar dan wel als dit vantevoren via de contactpagina wordt gevraagd.

Kan mijn factuur aangepast worden?

Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een BTW-nummer toe te voegen.

Ik heb geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?

Op je account kun je je factuur gemakkelijk vinden en downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct per e-mail de juiste factuur toe.

Ik heb geen account

Maak je geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor je. Neem even contact op met de klantenservice
Garantie online aanmelden
  • Meld het product via onze verzending&retouren pagina aan,  dan ontvangt u een antwoord en een garantieformulier van ons.
 
U ontvangt 2 jaar wettelijke garantie, behalve als dit expliciet anders staat vermeld in de verkoop. Bij bijvoorbeeld tweede hands producten ofwel marge producten en demo producten.  Wanneer start mijn garantieaanvraag? Wij starten je garantieaanvraag binnen 5 werkdagen nadat je product is geleverd in ons magazijn. In het geval je een retourlabel is gestuurd dan zie je in de track&trace gegevens die wij jou per e-mail gestuurd hebben of en wanneer je pakket is aangekomen in ons magazijn. We sturen een bevestiging per e-mail zodra we je garantieaanvraag starten.  
Via onze verzenden&retourneren pagina kunt u voor optie 1, ons retourportaal (retourlabel via ons beschikbaar gesteld) of voor optie 2 kiezen waarbij u zelf dit regelt.
Wij versturen uw pakket normaliter met DHL. Zodra de zending is aangemaakt ontvangt u een eerste bericht dat deze klaar is voor verzending. Er kan een aantal uur tussen zitten voordat deze daadwerkelijk wordt verstuurd, afhankelijk van het moment dat u de order heeft geplaatst. Zodra deze bij DHL is, dan ontvangt u een tweede bericht en wordt zodoende verder op de hoogte gehouden via de track and trace van DHL. Mocht een levering niet uitkomen dan kunt een ander tijdstip of dag doorgeven via de DHL pagina. Zendingen naar het buitenland worden ook in de regel met DHL verstuurd, maar kan wel eens afwijkend met DPD verstuurd worden.
Wanneer het defect onder garantie valt, dan wordt het product kosteloos voor jou gerepareerd of vervangen. We sturen we het gerepareerde of vervangende product ook weer gratis naar je terug. Als het defect niet onder garantie valt dan vertellen we met jou wat de reparatiekosten zijn. We laten niets repareren zonder jouw toestemming. De verzendkosten om het product weer bij je terug te krijgen, komen voor eigen rekening.
Nee, wij kunnen enkel sturen naar regulieren adressen of een DHL parcelshop zoals u in de checkout kunt selecteren.
Ja zeker, u heeft als klant 14 dagen wettelijke bedenktijd vanaf de dag dat het bestelde product bij u is geleverd, ook wel de wettelijke bedenktijd genoemd.