Frequently Asked Questions
Mijn betaling mislukt meerdere malen
Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.- Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
- Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
- Is je paypal account wel vrij om betalingen te verrichten?
Geen oplossing kunnen vinden?
Neem dan contact met ons op.Ik kan het BTW nummer van mijn bedrijf nergens invullen tijdens het bestellen?
Hifistudio79 richt zich normaliter op de particuliere consument, oftewel business-to-consumer (B2C). Wij hebben geen business-to-business (B2B) salesproces in onze webshop verwerkt. Als bedrijf een aankoop doen, dat kan maar neemt u dan even contact met ons op via de contactpagina. U ontvangt dat een handmatige factuur van ons. Dit geldt ook voor aanvragen (intracommunautair) via de organisatie VAT-free. Het is voor ons niet mogelijk via de webshop de BTW-teruggave - en de bijbehorende administratie - automatisch en digitaal te documenteren.Kan mijn BTW-nummer vermeld worden op de factuur?
dat kan, maar dan wel als dit vantevoren via de contactpagina wordt gevraagd.Kan mijn factuur aangepast worden?
Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een BTW-nummer toe te voegen.Ik heb geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?
Op je account kun je je factuur gemakkelijk vinden en downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct per e-mail de juiste factuur toe.Ik heb geen account
Maak je geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor je. Neem even contact op met de klantenservice- Meld het product via onze verzending&retouren pagina aan, dan ontvangt u een antwoord en een garantieformulier van ons.
verzenden&retourneren pagina kunt u voor optie 1, ons retourportaal (retourlabel via ons beschikbaar gesteld) of voor optie 2 kiezen waarbij u zelf dit regelt.
Via onze